Γιατί να παραγγείλετε από εμάς

Γιατί να επιλέξετε εμάς για τις παραγγελίες σας

  • Τα προϊόντα μας είναι σίγουρα φρέσκα καθώς συλλέγονται την ίδια μέρα που αποστέλλονται.

Παράλληλα συλλέγουμε μόνο τα προϊόντα που προορίζονται για εσάς και όχι παραπάνω. Σε περίπτωση που πρέπει οπωσδήποτε να συγκομίσουμε παραπάνω προϊόντα, τα διοχετεύουμε στην αγορά της χονδρικής

  • Πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Το γεγονός ότι πολλά από τα προϊόντα είναι παραγωγής μας, είτε παραγωγή φίλων μας, μας δίνει την δυνατότητα να παρακάμψουμε του χονδρέμπορους.

Κατά το παραδοσιακό λιανεμπόριο ο μανάβης αγοράζει και περιμένει να πουλήσει. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πουληθούν τα πετάει. Το γεγονός αυτό επιβαρύνει κατ΄αρχήν την ποιότητα καθώς, προκειμένου να τα πετάξει παρατείνει την παραμονή τους στα ράφια, με αποτέλεσμα τα προϊόντα να μην είναι και τόσο φρέσκα. Κατά δευτέρον επηρεάζει την τιμή καθώς θα επιδιώξει να καλύψει το κόστος των πεταγμένων από αυτά που πούλησε με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να τα πληρώνει πιο ακριβά από ότι πραγματικά κοστίζουν.

  • Τα προϊόντα είναι σίγουρα βιολογικά. Οι οργανισμοί που πιστοποιούν εμάς όπως και τους συνεργάτες παραγωγούς εξασφαλίζουν το λόγο του αληθές. Εκτός όμως από τους οργανισμούς η προσωπική καθώς και η επαγγελματική μας σχέση (σε επίπεδο τεχνικής της καλλιέργειας), μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τους ακριβείς καλλιεργητικούς χειρισμούς που πραγματοποιεί ο κάθε συνεργάτης παραγωγός.
  • Γλιτώνετε χρόνο από τα ψώνια, καθώς σας φέρνουμε τα αγαθά στην πόρτα σας.
  • Σας κάνει πιο περιπετειώδεις στην κουζίνα σας. Η ποικιλία των προϊόντων, σας ¨αναγκάζει¨ να σκαρφίζεστε συνταγές και τρόπους να τα αξιοποιήσετε κατάλληλα.
  • Συμβάλλετε σε ένα πιο δίκαιο εμπόριο, και βοηθάτε τον παραγωγό να ζήσει στον τόπο του δουλεύοντας αειφορικά τη γη του. Σε εμάς ο παραγωγός λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του ποσού που καταναλώνετε για την αγορά των οπωροκηπευτικών σας. Στην έως τώρα εμπορική αλυσίδα ο παραγωγός λαμβάνει στην καλύτερη περίπτωση το 20-25% της λιανικής τιμής. Με το δικό μας τρόπο το μερίδιο του παραγωγού (μεταξύ των οποίων είμαστε κι εμείς) πολλαπλασιάζεται. Αυτό επιτυγχάνεται με τους εξής τρόπους:

α) Στην έως τώρα εμπορική διαδικασία η επιλογή των καλλιεργουμένων ειδών και των καλλιεργητικών εποχών, γίνονταν σχεδόν στην τύχη, με αποτέλεσμα συχνά μέρος των προϊόντων μας να πετιέται καθώς δεν μπορούσε να τα απορροφήσει η αγορά λόγο υπερεπάρκειας. Το οξύμωρο είναι ότι αυτή μας η απώλεια σπάνια μεταφέρεται ως κέρδος στον καταναλωτή. Ως παραγωγοί η επιλογή των ειδών καθώς και οι εποχές που θα τα καλλιεργήσουμε βασίζεται εκτός από τις δυνατότητες του τόπου μας , στις παραγγελίες και στις συμφωνίες με τους καταναλωτές. Με αυτό τον τρόπο μειώνουμε στο ελάχιστο τις απώλειες από τα προϊόντα που συνήθως πετάμε, και μπορούμε να μεταφέρουμε μέρος του κέρδους στην τιμή πώλησης.

β)Επειδή οι μεσάζοντες μεταξύ του παραγωγού και του καταναλωτή είναι από ελάχιστοι έως κανένας, μεγάλο μέρος του κέρδους των μεσαζόντων το καρπώνονται οι παραγωγοί, ενώ ένα μέρος καρπώνεται και ο καταναλωτής.

  • Στηρίζετε τις τοπικές κοινωνίες. Όλα τα προϊόντα είναι εγχώρια και καθώς είναι βιολογικά είναι και επώνυμα. Δηλαδή γνωρίζετε ότι τα χρήματά σας παραμένουν κατά μεγάλο μέρος στις τοπικές κοινωνίες και στους συγκεκριμένους παραγώγους. Αυτοί με την σειρά τους παραμένουν στον τόπο τους ζουν τις οικογένειές τους και παρέχουν εργασία και σε άλλα μέλη της κοινωνίας τους.
  • Συμβάλλετε στη μείωση των σκουπιδιών. Τα βιολογικά προϊόντα στις περισσότερες περιπτώσεις πωλούνται συσκευασμένα. Είναι γνωστό ότι πάνω από το 60% των αστικών σκουπιδιών αποτελούνται από άχρηστες συσκευασίες. Εμείς σας παρέχουμε τα οπωροκηπευτικά της εβδομάδας σας σε χαρτοκιβώτιο από ανακυκλωμένο χαρτί.