Η Φιλοσοφία του Εγχειρήματος

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΉΜΑΤΟΣ

Φροντίζουμε ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τα βιολογικά φρούτα και τα λαχανικά της εβδομάδας σας ανάλογα με την εποχή, τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, τη φρεσκάδα τους όπως επίσης και την τιμή τους. Κατόπιν συνεννόησής τα φέρνουμε στο σπίτι σας ή σε προσυνεννοημένο σημείο.
Οι αποστολές είναι εβδομαδιαίες, και μπορούν να ξεκινήσουν μετά από την επαφή με την εταιρεία μας.
Από τα τα διαθέσιμα προϊόντα της εβδομάδας μπορείτε να επιλέξετε και να παραγγείλετε αυτά που θέλετε και στην ποσότητα που επιθυμείτε χωρίς περιορισμούς.
Η λογική της επιλογής του περιεχομένου του καταλόγου διαθέσιμων βασίζεται στη λογική του προσωπικού λαχανόκηπου ή στη λογική του καλαθιού που μας στέλνει ο συγγενής ή ο φίλος μας από το χωριό.
Όταν κάποιος διατηρεί λαχανόκηπο, προσαρμόζει τη διατροφή του ανάλογα με το τι παράγει ο λαχανόκηπός του, και στο τι είναι έτοιμο για συγκομιδή. Το ίδιο κάνει και ο ¨Θείος από το χωρίο¨. Στέλνει τα αγαθά που διαθέτει φρέσκα την κάθε περίοδο.
Παραλαμβάνετε λοιπόν προϊόντα που είναι φρέσκα και σε ανταγωνιστικές τιμές ανάλογα με την εποχή.
Το γεγονός ότι είμαστε και εμείς οι ίδιοι παραγωγοί συμβάλλει στο να παραλαμβάνετε αγαθά από τα οποία τα περισσότερα έχουν συγκομισθεί την προηγούμενη της παράδοσης.
Κατ΄αυτήν την έννοια σας καθιστούμε ¨συνέταιρους¨ κατά κάποιον τρόπο στο ''λαχανόκηπό μας''είτε σας προσφέρουμε μια ειλικρινή σχέση με ένα¨Θείο -συγγενής σας¨ από το χωριό που σας στέλνει αγνά, φρέσκα αγαθά κάθε εβδομάδα.