Ποιοι είμαστε

Κρεμμυδας Βιοκιβώτια

Η Κρεμμυδας Βιοκιβώτια είναι μια μικρή επιχείρηση με ιδρυτή τον Κώστα Κρεμμύδα .

Ο Κώστας Κρεμμύδας[moc.liamg|sadymmerk.oib#moc.liamg|sadymmerk.oib] (6936873007) είναι τεχνολόγος γεωπόνος με μεταπτυχιακές σπουδές στη Μ. Βρετανία στον τομέα της βιολογικής γεωργίας.
Το 1996 άφησε την Αθήνα και εγκαταστάθηκε στο Καστέλι Χανίων. Δύο χρόνια αργότερα παράλληλα με την κυρίως εργασία του ξεκίνησε την βιοκαλλιέργεια όπου την συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Η ενασχόληση του με την βιολογική γεωργία αφόρα δυο τομείς. Εκτός από την παραγωγή ασχολείται και με την υποστήριξη βιοκαλλιεργητών σε επίπεδο τεχνικής της καλλιέργειας.
Λόγο της παραπάνω επαγγελματικής δραστηριότητας, ήρθε σε επαφή με πολλούς βιοκαλλιεργητές του νησιού και όχι μόνο.
Σε πολλές περιπτώσεις οι σχέσεις αυτές, από επαγγελματικές εξελίχτηκαν σε δυνατές φιλίες.
Το μεγάλο του ενδιαφέρον για τη βιολογική γεωργία καθώς και η ανάγκη για βαθύτερη γνώση του αντικειμένου συντέλεσαν στο να ξεκινήσει μεταπτυχιακό στην Μ. Βρετανία με θέμα την βιολογική γεωργία ( 2005). Το 2008 αποφοιτεί με τίτλο Msc organic farming.
Κατά την διάρκεια των σπουδών του στην Μ. Βρετανία ήρθε σε επαφή με αρκετούς βιοκαλλιεργητές καθώς και εναλλακτικούς τρόπους εμπορίου βιολογικών προϊόντων. Ένας από αυτούς είναι η διανομή κιβωτίου στο σπίτι βιολογικών οπωροκηπευτικών (Βοx scheme), και αποτελεί ένα πολύ δημοφιλή τρόπο προμήθειας βιολογικών προϊόντων από τους εκεί καταναλωτές.
Ο παραπάνω τρόπος εμπορίου αποτελεί και το πρότυπο λειτουργίας της εταιρίας μας. Την εμπειρία που αποκτήσαμε την προσαρμόσαμε στις Ελληνικές ανάγκες και στην Ελληνική ιδιοσυγκρασία με στόχο να αναπτύξουμε ένα συγχρονο δίκτυο διανομής βιολογικών προϊόντων.